söndag 19 juli 2009

uppdatering

Ojojoj, förlåt för dålig uppdatering. Har knappt hunnit sitta vid datorn. I tisdags kom jag hem från Örebro :) Det var riktigt nice där asså! Kommer väl tillbaka nån dag ;) Dc sög rent ut sagt! Menmen, så kan det vara. Imorn så åker jag förmodligen till gbg, och blir borta i ca en vecka. Så jag kommer inte kunna uppdatera så mycke, men vad spelar det för roll :) Orkar ändåså inte blogga, jag vene varför jag egentligen har en blogg :O Borde nog starta om på nytt, men vi får se hur det blir med det :) Jaja, vädret suger. Svensk sommar alltså, regn regn regn! Skola om ca 1 månad, är inte alls pepp. Då börjar allvaret, då gäller det att komma in på det man vill söka till. Mmmmh, så kan det vara. Vad händer idag? Jag har inte en blekaste aning, packa antagligen sen så ska jag väl bara chilla. Chilla utan sol å värme, hur ska det gå till? Aja, man får väl testa å se. Men nu ska jag gå å göra nått vettigt istället för att sitta här å slöa :)

Puss

Inga kommentarer: