måndag 29 juni 2009

mmmh, underbart

Eftersom min goda vän Betty, tyckte att jag skulle skriva om mina dagar.. så har jag bestämt mej för att göra comeback! Och designen måste ju ändras, den kan ju inte se ut såhär ;) Aja..
Förra veckan va det p&l! En hel vecka fylld med underbar musik och människor, vi laddar inför nästa år säger jag bara! Nytt folk lär man känna, å de är ju alltid najjs :) Vädret va på topp och det va sol hela dagarna, mmmmh de gillar vi! Ny vecka, alla människor är borta, men man lämnar p&l med ett leende på läpparna å bara chillar vidare. På söndag äre DC som gäller, å man längtar ju. Folket kommer igen, kanske inte lika många.. Men nåra st äre ju iaf! ;) Haha, jaja.. Nu ska jag inte tjata om det ;) Vad händer just nu? Själv sitter man å dunkar musik, ska snart duscha å bege mej ut i värmen och hämta min kära moppe :)













En outfit jag hade på p&l!


Body - Gina Tricot (lånat av lina)
Shorts - Lee (lå
nat av lina)
+ vita hänglsen - h&m
+ gladiatorskor - skohuset


puss :)

1 kommentar:

B E T T Y sa...

Amen lina! Din comeback kommer bli en dunder succ'e:D Hihi, snygging btw:)