måndag 1 juni 2009

tomt..

I våra liv finns det något som man älskar lite mer än vissa saker..
Och i våra liv så kommer den dagen man förlorar det..
När den dagen kommer, så försvinner allting..
För exakt 11 månader sedan, så förlorade jag något som jag älskade sjukt mycket..
Det är tungt än idag, men inte lika tungt som de sju första dagarna..
För att det ska fungera, så gäller det att kämpa..
Idag så lever jag för henne, även om jag saknar henne så himla mycket..
Som sagt, för att kunna sträcka på sig och leva för någon, så gäller det att kämpa och att våga..
Denna text är tillägnad en kompis..
En kompis som mår så sjukt dåligt just nu..
Du är stark, det vet jag..
Även om det är svårt, så går det..
Gör som jag, sträck på dig och lev för dem..
För du älskar dem, och de älskar dig <3

2 kommentarer:

Louise sa...

vad har hänt?:(

B E T T Y sa...

Såå sjuuukt fint skrivet Lina. Allt som har en början har ett slut. <33
Jag älskar dig<3