torsdag 28 maj 2009

borta bra, men hemma bäst

Tillbaka i Blge, efter 4 dagars klassresa i småland. Tänker inte skriva så mycket om vad jag gör om dagarna, ska istället börja skriva om mina tankar. Eftersom många gillade min text jag skrev förra gången, tack älskar er <3

Varje kväll, innan jag ska sova..
Så tänker jag på hur mitt liv var innan allt detta..
Då jag var lycklig och glad..
Men jag tänker även på hur mitt liv ser ut idag..
Mitt liv består av en massa problem..
Det är både psykiska och fysiska problem..
Jag har en kompis, som betyder så sjukt mycket för mig..
Vi har samma psykiska problem..
Ett problem som har gjort ens liv till ett rent helvete..
Vi båda har mist våra bästa kompisar..
Det är jobbigt att mista en kompis..
Man mister liksom en del i hjärtat..
Men vi kämpar tillsammans, även om det gör ont, och även om man vill ge upp..
Såren läker med tiden, men ibland tar det hemskt lång tid..
Vi är starka, och vi ska klara detta..
Du och jag..<3

1 kommentar:

B E T T Y sa...

Du och jag lina!
jag älskar dig. Men på onsdag då vänder allt! då vänder allt:)<33
ring in nu btw;) XD<3333