söndag 3 maj 2009

börjar om på nytt

Lina Anderssoon börjar som sagt om på nytt. Jag har bestämt mej för att gå vidare, släppa allt skit och bara leva livet. Ny månad, nya möjligheter, ny början..
Idag sov jag länge, riktigt länge. Och de va skönt kan jag lova! Inte gjort de på år och dar känns de som. Vaknade halv 1, gick upp, fixade mej, sen så kom pappa hem och va as arg. Hmmmmm, bra start på dagen? Nej. Jaja, efter denna utskällning så gick jag och mamma te kupolen. Kom hem med många påsar kan jag lova :) Köpte gladiatorskor och lite tröjor osv, nice nice :) Men nu ska jag väl sova eller nå, skriver imorn. Puss <3

Jag vet inte om jag vågar gå vidare, släppa allt och bara leva..
Jag hoppas att jag vet vad jag gör..
Att jag inte kommer ångra mig..
Och att du inte kommer bli ledsen..
För du vet att jag älskar dig oavsett <3

Inga kommentarer: