måndag 11 maj 2009

så äre

Sitter här å dunkar musik för fullt, ibland behövs de verkligen ;) snart kommer väl mamma och säger att jag ska sänka ljudet haha xD Aja, jobbig dag i skolan.. Mådde verkligen inte bra, men gick dit ändå. När jag kom hem så duscha jag och la mej på soffan, somnade som vanligt. Lång dag imorn, drygt.. Dansen är ju som sagt slut också, fan va tråkigt.. finns inget att göra nu typ. Men i sommar ska jag ändå hålla kroppen i form på nått sätt. Längtar verkligen till sommarn, de kommer bli chill! Sista riktiga veckan i skolan också, nästa vecka går man ju bara i 2 dagar, sen blir de småland med klassen ;) På onsdag ska jag va me beck tror ja, kommer bli skoj :) Längesen vi hitta på nått <3 Men nu ska jag fortsätta dunka musik så mamma blir galen :D Pusshej <3

Varje dag så kollar jag tillbaka på tiden som gick..
Tiden som var så sjukt underbar..
Då jag var glad och lycklig..

Inga kommentarer: