onsdag 1 april 2009

April

Seg dag kan jag lova, vaknade på fel sida. Allt är bara fel, va äre här? Känns som om nån spelar ett spratt mot mej. Är verkligen inte på humör! Aja, de blev skola som vanligt idag då. Även om jag va sur och otrevlig. Svenska lektionen va soft, men annars va de bara trök. Jag och Sara drog hem till mej på hålet och käka. Sen tebax för att ha spanska. Drog te willys med Zeb efter skolan, och där träffa vi Hampus som praoar där :) Jag och Zeb gick runt lite och kolla på kupolen, hitta en jacka och ett par skor. Får väl snacka med pappa sen, så blir dom mina ska ni se ;) Sen gick vi hem till Hampus, som satt och spela som vanligt då.. Vi va där i nån timme, mysigt att få träffa Hampus. Även om vi sågs igår. Sen kom Beck och vi gick hem till dom. Dagen slutade....i katastrof.

Snälla.. jag vill bara bort härifrån...
Bort, till thailand. Mitt andra hem, där alla förstår mej.
Förlåt..

Inga kommentarer: