onsdag 15 april 2009

tisdag?

Är fett trött, men ska försöka skriva ett någolunda inlägg ändå.. Vaknade halv 10 idag (jag som ville sova) av nått ljud. Skit läskigt va det iallafall, så jag klev upp och insåg att jag va ensam hemma. Jippie säger jag bara, dunka musik som en tok klockan halv 10 på morgonen ;) Jaja, messade sara och drog upp till henne ungefär vid 12 tiden, har varit med henne ända tills nu.. Haha. Vi har planerat och planerat, hoppas verkligen att det blir lyckat asså! Annars vet jag inte vad jag gör, haha. Imorn blir det att vara med betty och hampus, jag vet inte va vi ska hitta på, men de ordnar väl sej. På torsdag blir det dans igen, sköntskönt. Älskar verkligen det hära, att liksom rensa hjärnan från allt skit i 75min. Komma bort från allt, allt skitsnack och tjafs. Asså jag har tänkt på en sak, livet består nästan endast av skitsnack.. Vart man än går, så hör man det, och att dom flesta ska kolla snett också, de förstår jag mej inte på. Jag fattar inte vad det ska vara bra för. Sen de dära med att man ska passa in. Hur många av alla ungdomar(tjejer) är sej själva? Typ 1 på 10. Alla ser liksom likadana ut nu förtiden. Tänk när man va liten, då kunde man ha på sej vad man ville utan att bry sej. Men nu, om man inte har ett visst klädesplagg så är man liksom dum i skallen verkar de som. Blir så trött på allt, därför är man kan försvinna ett tag. Jaja, nog om det. Uppvisningen ska ni ju självklart komma på tycker jag! Haha :) Men, nu ska jag lägga mej. Virrigt inlägg jag vet, men ni behöver ju inte läsa ;) Godnatt<3

;*

Inga kommentarer: