onsdag 8 april 2009

regn..

Skön dag i skolan idag! Hahah, först fick vi se på en kass film.. fett kul xD Sen skulle vi till aulan, och då hände det en liten olycka men den skiter vi i, ah.. vi skulle lyssna på nån kille som hade skrivit boken kukbruk. Hahahah, sjukt kul kan jag lova xD Sen va det bara en lektion kvar och det va livskunskap eller va det hette :P Eftersom jag inte kunde cykla efter den lilla olyckan, så fick sara skjutsa hem mej xD Haha, åt sen drog jag och mötte beck, sen drog vi till willys. Där träffa vi ju hampus såklart, betty och sofie. Jag skulle köpa tuggummi och halstabletter, och efter det så gick jag och beck hem till hampus. Vi snackade ett litet tag, sen skulle han ut med hunden. Så vi följde med.. Sen hände det lite grejs som jag inte vill ta upp.. Aja, det slutade med att jag och beck va hemma hos henne och typ snackade lite. Nu sitter jag hemma och ser på tv, har jävligt ont i röven. Hahahah xD Hoppas de går över, har ju dans imorn..något som får mej på bättre humör och får mej att tänka på andra saker. Snart lov då, bara imorn kvar :) På fredag blir det kanske att va med hampus, på lördag fyller min pappa år så vi ska typ göra massa grejs xD På söndag vet jag inte, kanske va med lollo, hoppas på fint väder så vi kan gå ut och fota lite :) Jaja, har funderat på nått som jag kan skriva om, men jag kommer tyvärr inte på något. Alla har typ, dagens outfit, dagens bild osv. Men jag vill ha något unikt :D Men kanske ska börja med dagens outfit ändå, och kanske lägga ut lite bilder om jag får nåra bra :) Aja, nu ska jag käka lite och se på tv. Är sjukt trött, så jag kommer väl somna. Vi ses :)

Jag gillar att vara ute när det regnar..
För då ser ingen när jag gråter..<'3

Inga kommentarer: