måndag 13 april 2009

danssss

Nu sitter jag här igen, har nyss duschat. Riktigt härligt det va att dansa idag, inte gjort de på ett tag! :O Fick mej att tänka på andra saker, bra saker. När man är hemma så tänker man alltid på dom dåliga sakerna.. Som tex, hur mycket jag saknar en person. En speciell person, som är helt sjukt underbar. Går inte att beskriva hur mycket den personen betyder för mej. Jag vet att "personen" läser det hära..och hon/han vet hur mycket jag saknar henne/honom. Och nej, jag tänker inte skriva vem det är.. Jaja, tillbaks till verkligheten. Vad händer imorn? Lov som sagt, blir väl att sova länge länge! Blir ensam hemma tills klockan 2 ungefär, så.. Kom hit, någon! Blge marknad i helgen, men vettefan om jag ska dit asså. Samma skit varje år, fattar inte att folk går på de dära. Blir väl estocolmo för mej och lollo istället, haha ;) Men nu ska jag typ, titta på tv och vara lite social mot min far.. haha. Vi ses :)

Nu börjar jag inse att det är på riktigt..

1 kommentar:

Beckaaa. sa...

jag tror nog attt alla fattar vem de är du saknar .. :S <3