fredag 3 april 2009

fredag

Kom nyss hem från beck :) Riktigt trevligt hade vi, längesen vi hade så kul sist <3 Jaja, dagen började med att jag försov mej! Bra start på dagen liksom, eller inte.. Sen så skulle jag ta min sista hepatit b spruta, och fyfan säger jag bara.. de gjorde skit ont! Sen så blev de en massa tråkiga lektioner, men matte lektionen va soft ;) Sitta och slå en tärning 100 gånger, kul liv xD Drog hem, duscha och käka, sen hem till beck. Vi typ spela wii och senare gick vi till kupolen. SKORNA ÄR MINA! haha :D Nice dag säger jag bara <3 Ska se på talang nu med min kära familj :) Vi ses!

Saknar dig så sjukt mycket..
Vet inte vad jag ska göra för att du ska förlåta mig..
Förlåt ännu en gång..

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att du har skaffat blogg,
hoppas du är aktiv för jag ser framimot att få mig lite läsande :)

Jag finns här för dig lina , de vet du <3

Puss Beck