lördag 25 april 2009

lycklig?

Efter ca 10 dagars uppehåll från bloggen, så har jag bestämt mej för att börja igen. Har funderat över livet, och är det verkligen någon som är lycklig? Skulle inte tro det, alla har väl något dom inte är speciellt lyckliga över? Aja, det är iaf över nu. De senaste 10 dagarna, har jag hunnit med mycket. Som är både bra och dåliga, mest bra tror jag. Igår köpte vi en moppe, som står i garaget nu. Lite mer än 1 månad kvar tills jag får köra den :) Vädret älskar vi, typ 20 grader ute! Sommaren är verkligen på g, och de gillar vi. Uppvisning snart då, 2 veckor kvar. Och skolan.. den är snart slut, blir ju att åka till småland med klassen i 4 dagar sen. Härligt värre! Idag, så har jag varit med hampus och lina. Blir att cykla te lina snart igen, sen vet jag inte vad som händer. Funderar på att kolla på matchen senare ;) Ikväll blir de att dra upp te sara, få se vad som händer. Imorn blire match! :)Men ska tagga nu, skriver kanske senare <3

Inga kommentarer: