tisdag 7 april 2009

kväll

Blev att dra till kupolen med mamma idag igen. Varit där varje dag sen fredags..börjar bli lite less xD Efter kupolen blev det att gå hem till beck, vi typ åt och dunka musik ;) Sen kom hampus dit..och vi typ satt i soffan och kollade på när beck spela wii..sen slog hon av och vi såg på tv xD Eller inte jag.. Skitsamma, vi drog ut en sväng för hampus skulle hem och va med nåra.. Efter de gick jag och beck till donken och tog en glass, gick till parken och börja snacka lite <3 Gamla goda tiderna, de lär vi göra om <3 Sen drog jag hem, och beck följde med mej en bit. När jag kom hem så sa mamma att jag skulle gå till ica och köpa lite saker. Så jag gick den sjukt låååååånga vägen hem till sara och sen gick vi till ica. Efter det så gick vi hem till mej och käka, sen drog vi upp till henne och dampade lite xD Stack hem vid 10 ungefär, sen duschade jag och nu sitter jag här. Helt jäkla upprörd över att jag fick lov att skriva om mitt inlägg, jag som hade skrivit så bra! Och de bara försvann.. sur jag blir.. Aja imorn ska jag va med beck, nu ska jag sova.. Godnatt :)

Jobbig dag..

Inga kommentarer: